środa, 6 marca 2013

ZABŁĄDZIĆ W SIECI



Oj, lubię...dotrzeć tam, gdzie pozbywam się wrażenia, że większość ludzi powinna zamilknąć, z uwagi na swą niewyrazistość, ba ślepotę współistnienia a nawet idiotyzm. Chociaż przyznam że czytanie takich ludzi, ma również swe osobliwe działanie...przeważnie rozweselające.


[...]
Wyjechać i się zbudzić w obcym mieście.
Koniec świata.
Ludzie chodzą do górygłowami.
Szyldy nic nie znaczą.
Obcy język. Nie ma języka.
Ludzie niczego nie chcą ode mnie.
I nikt nic, nikt nic.

 - M. Świetlicki -  'Franek Chrzonszcz'




W takim właśnie magicznym miejscu zabłądziłam...a oto moje znalezisko.
Perełka która nigdy nie została wydana...

nýja lagið from sigur rós




                              mam dziwne przyzwyczajenia
                                pachniało mi dzisiaj Tobą

                                             . . .


Kiedy się zacznie myśleć o wszystkim, co mogłoby się zdarzyć, można ześwirować w trymiga

                                                                                                            - William Wharton -



                                 Ona przy Tobie jaśniała




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz