środa, 20 marca 2013

WINNER




No tak, MUSE wyłonił swojego zwycięzcę, kilka dni temu było 129 filmów nadesłanych do konkursu, 2 z nich prezentowałam tutaj, przedwczoraj przejrzałam pokrótce połowę z nich, szukając inspiracji. Dużo klipów było dobrych, dobrych w sensie narracji...jednakże wiele też bez wątku było i znalazły się jeszcze takie, które ze względu na swą fatalną jakość, nie pozwoliły dać sobie szansy.

Przerywając na chwilę pisanie, dla słodkiej zachcianki...straciłam wątek.
Tak więc wrzucę zwycięzcę...tak będzie najlepiej.



Hmm...znowu problem z załadowaniem, zaczynam podejrzewać, że wyczerpałam już limit udostępnianych filmów, bo od 4 godzin film w sieci hula, więc niemożliwością jest to, aby wyszukiwarka zawiodła...jest jeszcze jedna opcja, może być również zablokowany do udostępniania w innych witrynach...ale na fb jezzd.
Tak więc jeśli ktoś ciekawy, to z linka proszę wejść.

MUSE - ANIMALS

Już znalazłam winowajcę, film nie jest upubliczniony, zobaczyć go mogą tylko osoby, posiadające do niego link. Więc proszę bardzo, oto i on:


                                                     http://www.youtube.com/watch?v=tFG_5PBl2K8




Jeszcze jedną rzeczą chciałam się z Wami podzielić:
Wiecie o tym że Rosja leży w Gdańsku, albo że Gdańsk jest w Rosji?
Nie wiecie, to już wiecie.
Sama się dziwię jak to możliwe, ale okazuje się że internet cuda działa :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz