środa, 20 marca 2013

MOCNY SUPEŁ




Nawet nie wiecie, jakie to wkurzające, kiedy chcesz sobie czegoś posłuchać, z takim a nie innym klipem zobaczyć...i poczuć, wracając do tego któryś tam raz z kolei, a za każdym razem okazuje się że znowu nima.I poszukiwania, bo SME bardzo chyba nie lubi Polaków, ponieważ blokuje nam dostęp do większości utworów...inne kraje,  na ten przykład Grecja, mogą sobie oglądać co chcą i udostępniać co chcą...a przecież my tak samo jak oni w UE. Aż im czasami zazdroszczę, wcale nie czasami, często, żeby nie przyznać się do tego, że zawsze tym z Grecji zazdroszczę. I zastanawiałam się nad tym, jak w ustawieniach zmieniłabym kraj z którego pochodzę, czy miało by to jakieś znaczenie, dla przesyłanych i odtwarzanych przeze mnie klipów.
Tu mój poszukiwany klip, na całe szczęście jest vimeo, to wielka rezerwowa skarbnica, gdzie zawsze znajdę to, czego nie mogę na yt.



                                                   http://vimeo.com/12744805





Tak to wygląda
od snu do snu
od sensu do sensu przez snu brak
przez brak sensu


Teraz jestem szurnięta, jak nabiorę odpowiednio wieku, może powiedzą ekscentryczna.. znów czuję się jak gówniara...gdzie moja folia bąbelkowa?
Zamortyzuję nią pozostałe słowa. Bo dziś, chce mi się gadać, dużo gadać, tak już od samego rana, za to w nocy o dziwo byłam cicho, dziś w śnie nie dyskutowałam, nie krzyczałam i co wydaje mi się mało prawdopodobnym, nie bluźniłam i pewnie dlatego mam teraz taką potrzebę.






                                                                                Ona, z ledwością i nieudacznie
                                                                             pociąga za sznurki własnego serca,
                                                             za to On, wiąże te same sznureczki, na mocny supeł








                                                                         






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz