czwartek, 4 kwietnia 2013

Among The Echoes - Freak





Na wstępie, chciałam poinformować o tym, że wokalistka Among The Echoes,
 podczas bardzo ruchliwego okresu dla zespołu, przy przygotowaniach do pierwszej płyty,
 równie prężnie rozwijała się w swoim, iście rockowym zespole The Dirty Dissonance.
Tam też pozostanie. Ale, Amongi miały dwóch wokalistów, więc zespół bez Rachael jest nadal świetnym zespołem.
 Oczywiście na zbliżającym się 17 maja koncercie, wystąpi z Amongami gościnnie.
 Grupa była przygotowana, na to posunięcie i życzą wokalistce owocnej pracy i spełnienia na rockowo. Sami jednak chętnie podejmują nurt prowadzący w kierunku elektroniki.
 Tak więc, oba zespoły mogą nadal pracować i rozwijać się, bez potrzeby kompromisu.

Coś miałam jeszcze rzec...no klip zrobiłam, ale nie mam się z tym najlepiej, bo jakość jest taka a nie inna.
Ważne że muzyka jest w wysokiej jakości...ooo!

1 komentarz :