poniedziałek, 14 stycznia 2013

IN THE FOREST

 .   .   .



Moja głowa pękała, a mózg przyjął już płynną formę istnienia, którą można było nazwać rozwodnionym pierdem przeforsowanego intelektu...

                                                                                   - Charles Bukowski -



Z delikatną ostrożnością pierdzę, żebym się nie zesrał

                                                                -  Egon Bondy -




od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej







IN THE FOREST   click





6 komentarzy :

  1. podobają mi się cytaty na dziś
    szczególnie identyfikuję się z tym nr 2 :)

    https://www.youtube.com/watch?v=4KGpg_RAZFk

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również i ten zainspirował, do wynalezienia pozostałych, które że tak powiem wprowadzają do jego zrozumienia. Ten cytat, to fragment utworu napisanego przez autora tekstów Egona Bondy kapeli "The Plastic People of the Universe" który to fragment, przyczynił się do zakazania grupie koncertowania. Będąc na cenzurowanym, grali na działkach, imprezach okolicznościowych i w domu dla małego grona publiczności. W historii Czech odegrał ten fragment, bardzo istotną rolę, będąc zaczynem do powstania antykomunistycznej opozycji.

    Dziękuję Ci serdecznie za przesłanie iście ciekawego linku, wczoraj tez Cię odwiedziłam na YT i zapisałam sobie tak na prędko, jeden utwór (oczywiście w prywatnej liście)Po 18 pokarzę go światu na swoim fanpage, gdyż do tego czasu już wszystkie utwory są zaplanowane...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! moja lista na yt to przewaga piosenek od Ciebie za które duża buzia :)

      Usuń
  3. Och..jednak znalazłam coś, o istnieniu czego nie wiedziałam...tak więc po osiemnastym będziesz wiedzieć, czym mnie tak bardzo zaskoczyłaś:)

    OdpowiedzUsuń